Bajs i rumpan!

Ja änteligen får man sätta sig ner & ta det lugnt efter att ha jobbat sedan 10:00!
gick upp 07:30 för att jag inte kunde sova längre, åt frulle, gjorde mig i ordning & drog till jobbet 09:00, en timme tog det dit idag!
Sen var det bara att sätta igång & jag blev inte klar, så det var att jobba till 18:00 sen köra en timme hem igen! Direkt in på Netto för att handla ngt att ha till middag! Sen ställa sig & laga mat direkt, inte kul att vara hemma 19:30 & behöva ställa sig & göra mat direkt! =(
Aja i morgon slutar jag iaf 15:00 men jag ska okså köra redan 08:30 i morrn =( Mindre kul det ju, ska till det trevliga stället Hagfors & förhoppningsvis går det lite bättre där än i Storfors där jag var idag!

Aja nu kallar väl maten, sen blir det väl en liten sväng framför tv,n & sen nanna natten tror jag! Är så äckligt trött!
Ibland undrar jag! Jag vill fråga så mycket men jag är så jävla rädd för vad svaren kommer blir!
nej skit i att tänka nu, nu ska jag fan vara en KLAD HEST =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0