Född att försöka!

Har gjort allt som jag har trott på.
Spelat efter reglerna som folk förklarat.
Mer förståelse för det som finns om kring mig.
Har skyddat mig från kärlekens murar.

Allt som du ser är jag.
Och allt som jag verkligen tror på.

Att jag var född att försöka.
Jag har lärt mig att älska.
Visa förståelse, och tro på livet.
Men man måste välja, vara rätt eller fel.
Ibland måste man offra det man tycker om.

Ingen ide att berätta vad du skulle varit.
Ingen ide att ångra det som gick fel.
Livet är fullt av misstag, öden och tro.
Flytta på molnen & se en större bild.

Allt som du ser är jag.
Och allt som jag verkligen tror på.

Att jag var född att försöka.
Jag har lärt mig att älska.
Visa förståelse, och tro på livet.
Men man måste välja, vara rätt eller fel.
Ibland måste man offra det man tycker om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0