Gud vad jag saknar dig! ='(

Kvittar hur jag bär mig åt, vad jag säger eller vad jag gör så är tårarna hela tiden där!
Förlåt för att det går ut över dig, men det gör så ont.
Det känns som att hela jag håller på att gå i miljoner bitar!
När ska sorgen, skulden & saknaden tuppa av?
När ska det sluta göra så förbannat ont?

Nu är jag lika gammal som du var när du dog & det gör ännu ondare!
Det är inte meningen att du bara skulle få uppleva 21 år av livet, det är ju för helvete bara början av allting!
Du skulle få bli kär, gifta dig!
Jag skulle få chansen att bli faster!
mamma & pappa skulle få bli farmor & farfar!
Men det kommer aldrig hända & jag känner mig så enormt jävla skyldigf!

Tänk om jag aldrig hade sagt det jag sa den där sista kvällen du levde, tänk om jag hade hållt käften?! Hade det sett annorlunda ut nu i så fall? Hade du stått vid min sida?? Hade jag fått säga till dig hur mycket jag älskar dig?

När i helvete ska allt få släppa?
När är det min tur att få må bra???

Hur kan man sakna någon så det gör så ont?
KOM TILLBAKA FÖR I HELVETE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0