Jobb, mat & vin, bra kombo? Nej!

Haha ja först jobbade jag från 10:00 till 17:30, var hemma i 3 timmar sen var det ut att äta med Andreas & hans mor =)
Nu sitter jafg här med ett stort glas vitt gott vin =D Bra kombo eller? Nej, för jag är så fruktansvärt trött, sitter & skickar porr bilder till älsk över msn trots att han sitter bredvid mig, jag skulle lika gärna kunna fläka upp mig, men då blir han arg för vi kan ej ha sex.
Ni vet fel vecka i månaden!
Och blir han sugen & vill & jag inte kan så blir jag arg för att han inte vill!
Haha nej guuuuud vad rörigt det blev nu!
Nej dricka upp vinet & bli lullig & decka rätt upp & ner!!
BTW TOMMY, DU ÄR ELAK:
JAG VILL OCKSÅ ='(
You know what i mean =D

Kommentarer
Postat av: Baso

Hahaha. men skit i mensen. aldrig hört talas om dusch eller ?

2009-08-29 @ 08:38:48
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0