Kan inte bli bättre.

Nej för tillfället kan inte mitt liv bli bätte, shiet vad hela mitt humör har ändrats sen i måndags då jag började jobba! Jag är ingen bitterfitta längre, jag börjar släppa Andreas 150% in på livet nu & det käns underbart ska ni veta! Igår fick jag en hel jävla massa kärlek & jag älskar honom bara mer & mer för varige sekund som går!

Jag & älsklingen flummar!
Pussar =D
Som sagt jag får en hel jävla mssa kärlek & det kan bara inte bli bättre! Eller jo säkert, men inget jag kommer på & inget jag vill tänka på nu! Nu ska jag bara njuta den sista månaden som är kvar här uppe!!!
Du anar inte hur lycklig du gör mig!
Tack för att du finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0