Mins så väl.

Jag mins så väl den där kvällen i bilen på stranden den 3 maj 2009, ingenting blev som jag trodde efter det utan allt blev fean så mycket bättre!
Jag hade ju såklart hoppats, men jag trodde det verkligen inte, inte så snart inpå allt annat som just hade hänt. Kanske hade min tur änteligen vänt, kanske var detta min chans att få mmå bra igen!
Visst vi har våra upp & ner gångar, men du anar inte hur mycket jag älskar dig, du gör mig hel, jag känner mig som en människa med dig, jag får lov att gråta när jag är ledssen, skratta när jagf är glad!
Du ger mig hoppet om en morgondag igen! Men ibland blir jag rädd, att du inte sk aorka med mig, att du lämnar mig. Jag inbilar mig saker jag vet egentligen inte stämmer som att du ska lämna mig, att du tappat känslor för mig! Men jag har aldrig varit såhär rädd för att förlora någon innan, du är den första jag vågat släppa såhär nära inpå mitt liv!
Du betyder så sjukt jävla mycket för mig & jag tänker aldrig släppa dig! <3


Nej nu har Erik & Sandra kommiut för att spela Alfapet med oss, Titta förresten min snygga bloggdesign!
TACH UNDERBARA TOMMY FÖR DET!!!

Kommentarer
Postat av: Neijlice

Kämpa med modet gumman! :) Kram kram!

2009-08-25 @ 07:40:19
URL: http://neijlice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0