Oj vad det bultar & det bankar!

Har precis stigit upp ur sängen, jag deckade strax efter 10 igår kväll & vaknade inte ens av Andreas alarm i morse, känner mig sådär halv sjuk. Huvudet bultar & bankar & värre är dte var gång jag reser mig!
Jag funderar seriöst på att starta kaffebryggaren! Kanske dämpar skalle banken ett tag iaf!
Får tänka possitivt, sista dagen jag jobbar denna veckan, sen är jag ledig till och med tisdag. Ska bli skönt som fean. Sen jobbar jag u Munkfors & hagfors nästa vecka, ska nog bli lite kul.

Jag äör enormt besviken, jag fick ingen puss av Andreas när han gick till jobbet idag, jag vaknade precis när han skulle gå, men han brukar alltid väcka mig & pussa mig hejdå, dte får mig att känna mig älskad & betydelseful! Men inte idag inte!

Skit ihopa, ska kränga frulle, göra mig i ordning, sen ikväll ska vi ut på Mongolian Steakhouse eller vad det heter & äta hott med Andreas mor =) Sen i morgon kommer Nenna =D Då blire party som bara tusan!

Nej om man skulle göra ngt vettigt =P

HA D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0