Trevlig kväll =)

Ja igår var ju en ganska konstig dag för mig. Jag hade en rejäl överdos av känslor, Jag är så trött på att gråta nu, det har fean gått 4 år, Men igår sprängdes bomben & efter att Andreas åkt iväg för att lämna Nenna till sin mor så brast allt. Jag kan ju lugnt säga att ½ toa rulle gick åt MINST! Jag kände hela tiden att paniken steg & det var först då jag insåg att tack vare hur jag blir när jag mår dåligt så behandlar jag alla i min omgivning som skit & det var ju det jag upptäckte igår att jag gjort med Andreas, men när han bara gick igår jag blev så fruktansvärt rädd. då rädd har jag nog aldrig varit för en sådan grej förr, jag ringde Denice & Mari helt förtvivlad & visste varken ut eller in!
Men jag vill så gärna släppa in Andreas, jag vet att han skulle förstå & acceptera det, men jag har så sjukt svårt att släppa någon helt inpå mitt liv, jag är inte van vid det!! Ingen jag haft innan har förstått mig. Jag älskar honom så guda mycket & samtidigt gör det mig rädd för jag har aldrig känt såhär starkt för någon innan!
Men iaf ska jag försöka bättra mig, iaf försöka släppa honom inpå, försöka få ur miig alla jävla panik & ångest & känslor, men det finns så mycket jag vill berätta, men som jag bara inte kan, Jag är så rädd för hur han ska se på mig, hur löjlig han ska tycka att jag är! Aldrig i helamitt liv har jag varit såhär rädd för att förlora någon, att bli övergiven!

Iaf så hade vi en super kul kväll igår, spelade poker hemma hos Erik, jag & massa pojkar! Grrrr ;P
Första rundan van jag & självklart spelade vi om pengar så jag gick 100:- plus i plånkan sen andra rundan var det nära för Andreas, men han kom iaf 2:a & tog hem det vi hade sattsat tillsammans =) Så just nu innehåller min plånbok hela 480:- JEEEJ! Ja det är ju iaf ngt!
Sen är det dags att börja jobba i morgon det ska bli grymt skönt, kanske behövd lite space mellan mig & andreas nu när jag bara suttit i lägenheten & degat.

Iaf idag blir det till att laga cyklar, skruva av extra ljusena på hans bil, ska förbereda inför morgondagen & sen blir det att Nenna ska till sin mor & sen blir det natt natt allesammans =)
Jag vet inte om jag ska, men håller vädret i sig så  funderar jag på det, får se hur uppskattat det är! My lips are seald =D
Eller hur det nu stavas! Nej nu sk ajag kolla klart på Last Holiday & sen får jag väl sätta igång en ny film, Andreas sover som en gris fortfarande!
Även om jag vet så kan jag inte hjälpa att undra vad jag är för dig! =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0