Var ska vi gå från nu?

Vär ska vi gå från nu?
Detta är inte våra avsikter.
Vi hade allt, du trodde på mig.
jag trodde på dig.

Säkerheten försvinner.
Hur gör vi för att drömmar ska överleva?
Hur behåller vi passionen vid liv som vi gjorde förr?
Djup i mitt hjärta har jag gömt mig.
Ord som jag längtar efter att få säga.
Rädd för att erkänna hur jag känner.
Rädd för att du ska glida bort!

Du måste älska mig.
Du måste älska mig.

Varför står du vid min sida?
Hur kan jag vara till nytta för dig nu?
Ge mig en chans och du ska få se hur, inget har ändrats.

Djupt i mitt hjärta har jag göm,t mig.
saker jag längtar efter att få säga.
rädd för att erkänna hur jag känner!
rädd att du ska glida bort!

Du måste älska mig!
Du måste älska mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0