Våt cement!

Skallen känns just nu som våt cement & har väl gjort det sedan jag klev upp i morse!
känner mig borta i skallen!! Jag fattar inte varför jag blir sånhär, ngn som kan svara på det?
Jag vill bara veta om det är för mkt begärt?!
Kräver jag för mycket eller vad är felet gentligen?!

Ska bli så skönt att då somna in, kanske, om drömmarna låter mig vara i natt, jag är så trött på alla oroliga drömmar som ligger & gnager hela tiden jag är veken också! Räcker det inte att dem ska ta sönder mig när jag sover, måste dem vara på mig när jag är vaken också?

Nej spela klart Betapet omgången, sen sjunka in i en sömn! Sen vad sömnen består av får vi se, men jag slipper vara medvetet vaken & tänka på natten som varits händelser!

Nej ha en skön natt allihopa!
Saknar min Gynte, längtar efter alla härliga skogs turer i höst & vinter!
Vade skulle jag göra utan dig min älskade vän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0