Visa mig himlen.

Där går du, stårlar varme ur dina ögon.
Hey baby, kom hit och håll mig hårt.
Jag förnekjar det inte, jag flyger över allt.
Håll min hand hår, låt mig inte falla, du är en sådan ängel.
jag har aldrig känt såhär.

Visa mig himlen, skydda mig.
Lämna mig andlös, visa mig himlen, snälla.

Här går jag, jag skakar som en bris.
Hey baby, jag behöver din hand för att stötta mig.
Jag förnekar det inte, jag är lika rädd som du.
Även om jag knappt rör dig.
Jag skakar i hela kroppen & det känns underbart!

Visa mig himlen, skydda mig.
Lämna mig andlös, visa mig himlen, snälla.

Vet du hur det är, att drömma sig bort?
Baby, håll mig hårt & låt detta vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0