Ångesten äter upp mig.

Det är bara en vecka kvar & jag har en överdos av känslor som ger mig ångest som i sin tur äter upp mig innifrån. Jag vill bara gömma mig, har vi tur syns vi igen!
Skullle ridit idag, men det var så frujtansvärt halt ute så det blev inte som vi ville så Lukas bus fick rulla sig i snön & tugga i sig hö hela dagen!
Det mår han bra av att få göra ibland =)

Jag, Andreas & mackan blev bjuda på jul lunch hos Yvonne, så mysigt värre det var! Gott också om man säger så!
Idag ska jag bara ta det lugnt, kolla på film, ta ett härligt varmt bad & bara vara!
Lyssna på musik & försöka samla alla tnkarna & försöka resa mig på fötterna igen!

Nej nu kallar badkaret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0