Drömmar av glas & Förlorade bit.

Alla sinnen, kropp & själv.
Måste du beröra.
Jag tror att du vill, jag vet, du kan.
Dina ögon talar väl, men jag vill få höra.
Ur din mun.
Svara mig, Vil du bli min?!

Du & jag, drömmar av glas.
Verkliga i ett slag.
Underverk sker i livet.
Vi två hör samman.
så står det skrivet.

(från chess)

Jag vet inte vart jag står nu.
jag kan inte se vem jag är.
Mitt hjärta har dött, det finns inget jag kan göra.
Det finns inget att säga, jag är fast i mörkret.
Det finns inger ljus innom räckhåll.

Var finns min hjälpande hand, som kan dra mig ut i ljuset?
Jag kan inte se någonting, jag är förblindad.
var är det jag står?

Du är den förlorade biten, du är mitt förlorade ljus.
Varför var du tvungen att gå & lämna mig så ensam?
Jag snurrar bara runder.

Jag kan inte hjärpa hur jag känner, hur smärtan tar sönder mig.
Ta min hand & hjlp mig upp.
Mina tårar bränner & jag är förlorad utan dig.
Jag ser ingfet utan mitt ljus.

Var finns min kärlek att finna.
att hjälpa mig förstå.
Jag kan inte se någonting, jag är förblindad.
var är det jag står?

Varför hittar jag inte ljuset innom?
Jag känner dig nära, men ändå så längt borta!
Ge mig styrkan att fortsätta.
Gud vad jag saknar dig min vän.

(min egen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0