En vecka kvar!

Ja om en vecka får jag beskedet & jag kan bara hoppas på det bästa, får jag honom inte går jag under. Relationen vi har börjat få med varrandra går inte att beskriva, vi känner oss trygga i varrandras sällskap & lugnet som finns ska vi bara inte snacka om!
Men sen får vi ju se vad som beslutas efter ett besök på gården!

Aja gaddade mig igår, gjorde klart den på underarmen & så snygg den blev, är sten nöjd.
Sen Lelle Belle BUs fick gadda karro! Så duktigt fint det blev, Det var FÖRSTA gången LELLE gaddade någon, men hon var suveränt duktig!
Nej nu ska jag dra mig till stallet & ge hästarna mat & släppa ut dem =)

Ha det toppen på snoppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0