Full rulle!

Det är hela tiden full rulle & för mig & jag ska inte säga ngt annat än att det är jävligt skönt just för tillfället. Är inne i en tänke period & det är inte alls bra så jag håller mig sysselsatt hela tiden, det hjälper faktiskt ganska bra!
Men iaf så var vi bort bjudna igår & vi hade riktigt trevlig, så ett bra speltips är "med andra ord" MAn skrattar så man kan dö när man spelar det!

Iaf så idag kallar stallet, mamma & pappa ska tvätta så jag ska försöka klämma in mina chabrak någonstanns emellan alla kläder =) Fick ju ett nytt super fint chabrak av Lelle i julklapp! Sen ska vi nog ut & äta med Annatte, Mats & anna, som vi var bjudna till igår!
Sen är det hem, sova för jobbet kallar måndag till och med onsdag! Fy så skönt det ska bli med lite extra cash i fickan =)

Nej krängta frulle & sen dra min kos & stanna i stallet i några timmar så man slipper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0