Misstänkte det!

Jaha ja, då får man vänta med att träffa sin pojkvän MINST 1 månad till! Men men sånt är väl livet, så jävla sugit bara. Men men säger inget mer så har jag ingenting sagt!
Men så är det när mina förslag inte duger!
JIPPIE vilken "kul" nyår jag kommer få då!
ååååh jag blir bara så fruktansvärt galen på allt skit som hela tiden ska sätta sig i vägen!
aja får väl ragga upp ngn fest & bli dyng full, så jag glömmer hur jävla misslyckat nyår kommer vara!

Nej sluta vara negativ, dyker säkert upp ngt kul, annars får jag väl bli hemma, kolla film & chilla bara!

Aja ska åka på äventyr med pappa idag & sen stallet, sen köra soffa & sen blir det film för hela slanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0