Oro & saknad!

Jag känner en oro för beskedet, tänk om inte, tänk om alla mina planer för våren går åt skogen? vad gör jag då?
Jag kommer bli knäckt, helt totalt knäckt =(

Allt inför julen känns obehaligt just nu & jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det! Tiden går så fort & jag hinner knappt med att andas, känns som om jag håller på att kvävas innom mig själv, blir så arg på mig själv ibland, släpp det bara...ok?

Nej ska faktiskt kolla på My Little Pony, kränga godis & dricka cola, försöka få tankarna på ngt annat än det som gör ont! Men det blir väl förhoppningsvis bra snart igen! Jag hoppas bara ångesten och dem sömnlösa nätterna tar slut snart!!
Trött på att inte få sova =(

Just ja, ska städa garderoben idag med tänkte jag *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0