Sega Emma!

Ja idag har jag varit fruktansvärt duktig, har varit med Lella hela dagen & gått ca 2 timmar sammanlagt i RASK takt! Det är MYCKET för att vara jag, så snacka om att jag är nöjd med mig själv idag! Härligt att få röra på sig på annat sätt än på hästryggen =)

Nu är jag så fruktansvärt seg, men men ska snart få upp energin med lite koldolmar & sedan blir det voddler med chips & dipp & underbart god julmust! Så mycisgt, hoppas där finns någon film jag är sugen på att se idag bara =)

Nej ha det toppen alla! Btw det blir förhoppningsvis inte mycket mer gnäll från mig, iaf inte på ett tag! Ska försöka se frammåt istället för bakåt, även om det är himmla svårt ibland, men jag ska göra mitt bästa!
TAck alla mina underbara vänner som alltid ställer upp & stöttar mig till fullo! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0