Snart är det Jul!

Ja julen närmar sig med rasslande fart, jag längtar så jag skulle kunna dö, men ändå så vill jag vara att denna tiden ska ta slut fortare än kvickt.
Jag har så mycket underbara minnen från julen, minnen jag aldrig mer kommer att få uppleva. Jag har ingen att väcka klockan 15:00 på morgonen för att säga att det ligger paket under granen!
Ingen att tjata tillsammans med om när tomten ska komma!

Jag & min bror var som 2 3åringar på julafton, hur gammla vi än var så var det ett faktum.
JAg vill kunna älskar julen igen, men det är så svårt eftersom jag inte ha den där speciella personen att älska julen med längre.

Iaf så är alla klapparna inslagana & det är så underbart skönt att slippa tänka på det när alla andra stressar runt på stan för att dem är ute i sista sekund.
Ullared är underbart bra, där finns allt till alla under ett och samma tak.

Nej nu kallar stallet, morgonfodra, släppa ut, rida & sen ska jag till ridskolan, C i min grupp ska få en liten födelsedagspresent av mig idag =) Hoppas hon blir glad för den!!

Nej kränga frulle & sticka min kos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0