Det går frammåt.

Jag var i stallet idag & allt gick super fint, Lukas börjar bli riktigt snygg nu, glansig i pälsen & muskler börkar kika fram här & var! Idag gick han super fint, tränade lite skänkelvikningar & avsaktningar från trav till skitt =)
HAn blir bara finare & finare för var dag som går & jag vet inte vad jag gör om han någon dag tags ifrån mig!

annars händer det inte så mycket mer än jobba & stå i!
Jag jobbar ju nu som timanställd på Teamwork bemmaning & jobbar på lite olika företag genom dem, ganska kul faktiskt & om inget annat så är det bra extra pengar =)

Nej nu kallar sängen & tvn, sen ska jag äta god mat & ha fredags mys med päronen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0