??

Egentligen vet jag inte varför jag skriver, men jag kände att det kliade i fingarna efter att få skriva ngt!
Red med Lotta idag, Lukas & Ester var busigare än busigast idag, men mycket hade nog med vinden & dem hemska ljuden som dem förde med sig, men vi kom hem helskinnade iaf =)

I morgon ska jag till Lelle, måste fördriva tiden, allt känns så jobbigt just nu & jag får tåla allt, det är bajs just nu & jag vet inte hur jag ska hitta kfraften att orka, tur att jag har Lukas iaf, kan säga precis vad jag vill till honom om precis vem feanb jag vill, för vet ni en sek?
Han sprider det inte vidare, han bkir inte sur. Han låter mig vara precis den jag är & han tycker nog om mig ändå trots allt mitt gnällande, för han får ju massa morötter också!

Nej nu ska jag städa lite till sen kallar sängen, är trött som bara fean!


Natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0