Jag vet inte hur jag ska älska honom!

Jag vet inte hur jag ska älska honom!
Vad jag ska göra, hur jag ska röra honom!
Jag har ändrats, ja verkligen ändrats.
På dem senaste dagarna när jag sett mig själv
har jag sett ut som någon annan!

Jag vet inte hur jag ska ta det här.
Jag ser inte vad som gör att han berör mig.
Han är en man, bara en man.
Jag har haft så många män förut, på många olika sätt.
Han är bara en till!

Ska jag knäcka honom, ska jag skrika & gapa?
Ska jag tala om kärlek? Låta mina känslor synas?
Jag trodde aldrig det skulle bli såhär!
Vad handlar det om?

Tycker du inte det är ganska lustigt?
Att jag är i denna situvationen?
Jag är den som alltid ska vara
Så lugn, så cool, Ingen kärleks dåre.
Lärde mig varige show, han skrämmer mig så.

Om han sa att han älskar mig.
skulle jag vara förlorad, ja faktiskt livrädd.
Jag skulle aldrig stå pall, nej inte klara det.
Jag skulle vända om, ja backa ut.
Jag skulle inte vilja veta, han skrämmer mig så.
Jag vill ha honom så.
Jag älskar honom så!

Detta är en översättning av Jesus Christ Super Star låten " I dont know how to love him"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0