Så Duktig.

Idag red jag & Emma lite kavaletti & travhoppade lite kryss =) Så super fint det gick idag & Lukas älskade varige sekund av det! Haha han kom lite fel på travhindret en gång, men han hoppade, men större språng än var jag berädd på så jag tappade ena stigbyglen, men jag satt kvar & han balanserade upp sig jätte fint efter hindret & landade i den galoppen jag bad honom om!

Han & jag gör så fina framsteg tillsammans, i morgon blir det att rida ut en runda med Lotta! Ska bli mysigt, var ett tag sedan han fick traska i skogen, jag rider inte ut själv pga av säkerhets skäl, skulle ngt mot förmodan hända så är det bra om vi är två!
Sen träna lite dressyr i padocken är ju aldrig fel det heller =)

Nej nu ska det snart sovas, jag är så sjukt trött =(

Natt natt alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0