Älskar dig!

Jag vet att jag inte är nån skönhet eller så
Om du lämnar mig , kan jag väl förstå
För vad har jag att ge dig , som ingen annan har
Jag är ingen särskild , mendans du är underbar

Aldrig ska jag sluta älska dig
Du är allt jag har och allt jag ber om
Hoppas , tror och vill du ska hålla fast vid mig
Att du är där , för mig
Som jag är där för dig

Ge inte upp

När jag klantar mig , när jag sviker dig
När jag sabbar och förstör
var kvar ändå , tro på oss två
För du vet vad jag än gör , ja vad jag än gör

Kommer jag aldrig sluta att älska dig !


Kommentarer
Postat av: iidaa

Den Jonas Gardell låten är ritigt fin!

2009-10-09 @ 13:04:20
URL: http://www.metrobloggen.se/iidaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0