Ensam hemma!!

Jag har kommit på en sak, jag HATAR att vara ensam hemma!
Jag verkligen hatar det!
Men som tur är så är hela denna dagen full med saker att göra!
Ska snart hoppa i duschen efter en sväng i stallet, sen så ska jag köra ut till min chef & hämta litta saker!
Sen blir det jobb ikväll & är nog hemma vid 24:00 & klockan ringer tidigt i morgon då jag har morgon fodring & utsläpp!

På måndag kallar ulllared & ska handla julklappar & fina häst artiklar, måste ha ny saltsten, det är det viktigaste just nu!

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med mitt hår, det är svart/brunt (utväxkten på 5 ca är brun, resten är svart)
men jag vet inte oim jag ska behålla min egna hårfärg, den bruna & låta det växa ut, eller om jag ska färga det svart, känner mig ganska ovårdad just nu, måste även fixa till mina ögonbryn, annars kommer det se ut som två buskar i pannan på mig, inte så kul när man ska jobba =P

Haha nej nu ska jag göra ngt vettigt så jag kommer iväg i tid =)
Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0