I morgon <3

I morgon vid denna tiden kommer jag mysa min älskling sönder & samman, jag behöver verkligen honom nu!
Det är så mkt som hänt & jag behöver hans närhet & efter det kommer jag säkerligen bli på MYCKET bäätre humör, blir alltid glad över att ha honom nära!

Jag ska försöka rycka upp mig för tom jag börjar bli lite less på mina depp inlägg nu för tiden, men det ska ju bli ändring på det!
I morgon ska jag till stallet & morgonfodra & släppa ut alla hästarna, sen blir det dem vanliga ysslorna & efter det rida lite i padocken! Skritt & trav än så länge bara & det går super fint ska ni veta!
Jag tror jag börjar få en riktig kompis nu! Kan inte fatta att jag haft denna vckra filuren i mitt liv i 3 veckor i moron!
Relationen mellan honom & mig blir bara starkare & starkare & jag längtar tills man kan börja ta lite skutt på honom osv!
Tänk att en dröm jag haft så länge slagit in!

Haha nej nu ska jag kolla klart på Wallander & sen blir det sova!
Alarmet står på 07:00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0