Kommer sakna dig min prins.

Jag har haft dig & tagit hand om dig i 1 år nu!
Men jag trodde inte att det var allt vi skulle få tillsammans, vi skulle ju ha massor av år med skogs ritter & galopper över gröna ängar!
Men din tid var kommen, det kom som en chock för oss alla!
Men du har det bra där du är nu min Gynte, tsm med Skiks lever du väl jävel nu!

Tack för tiden med dig, tack för den kärlek du gav & för att du gav mig hoppet om lycka tillbaka, tack för att du fick mig på fötter & gav mig modet att kämpa!

Ja det som har hänt är att Gynte, fjordingen jag tagit hand om & ridit i över 1 år nu fick avlivas igår pga att tarmarna hade lagt av på honom, han var jätte sjuk & att avliva honom var sista utvägen då veteriänren inte trodde alls att han skulle överleva en operation!
Men han fick en bra sista dag med massor av kel & kärlek!
Men jag kommer sakna honom, gud vad jag kommer sakna honom!

Trodde inte detta skulle ske så snabbt, men skenen bedrar!
Du hgar det bra på dem evigt gröna ängarna & Jag kommer tänka på dig i evigheternas evigheter!
Tack för allt min vän!

Den bästaste vännen av dem alla!

Kommentarer
Postat av: Neijlice

RIP Gynte!

Så himla fin! Kram gumman!

2009-10-01 @ 09:03:04
URL: http://neijlice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0