Lite dålig!!

Eller kanske massa dålig har jag varit på att uppdatera just nu!
Kan ju lugnt säga att jag har haft annat att tänka på denna veckan om man säger så!

I måndags kom Andreas hit & som jag har längtat efter honom, kan ju säga att hela min tillvara känns så mycket bättre nu efter att han varit här en vecka!
Sen så fick jag även jobb i måndags så jag ska jobba på Yves Rocher & packa ordrar, bra betalt men ganska dåliga arbetstider, kommer nämligen jobba 7-17 minst 4 dagar i veckan & 5 om jag har otur!
Men stallet får jag ta på kvällarna & njuta av dagsritter får jag göra på helgerna!

Men nu är jag iaf ledig fram tills på torsdag då jag ska jobba 7-18 så det blir väldigt sent, men väääääldigt bra pengar =)

Nej jag ska nog sova nu men ni får ha det toppen bra alla som läser, för vet ni??
DET SKA JAG HA! =)
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0