Sagt upp vänskapen!

Efter 3 års vänskap så satte du bara stopp för det, för en brud jävel skull, hur fan kan man göra så?
Betydde vår vänskap så jävla lite för dig?
Jag har ställt upp för dig så jävla mycket genom ALLT!
Men du är villig att ge upp allt detta pga av att din flickvän ställer ett ultimatum?

Om det tar slut, vem ska du då vända dig till? Inte mig iaf, för du gav upp vår vänskap!
Du har gjort mig fruktansvärt illa, hoppas du vet det!
Jag kunde prata med dig om precis allt, men inte nu mer, nu finns du inte vid min sida längre när jag behöver ett ljus i vardagen!!

Om en  partner ber än välja mellan vänner eller kärlek utan anledning så är det fan ingen människa som är värd att hålla fast vid, det är iaf min åsikt om det hela!

Men du har gjort ditt val & jag har inget annat val än att acceptera det hela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0