Speciell?

Jag har aldrig påstått att jag är speciell, men för dem som påstår sig älska en hoppas man väl att man är det!
Annars hade man ju älskat alla om INGEN var speciell!
Tex, alla mina vänner är speciella för mig på vars ett sätt!
Min pojkvän är speciell, jag menar inte att jag sticker ut från "mängden"

Äch, jag är trött på att hela jävla tiden behöva förklara mig, jag är trött på att hamna utanför & inte få veta ngt!
Tur man har sitt flykt ställe, där kan ingen nå mig, där får jag vara den jag är & inte en jävel har ngt att komma med! Där kan jag få gå i min egna lilla värld, gå igenom allt som kallas rätt & fel!!

Nej jag ska snart sova, orka vara vaken mer när ingenting känns som det borde kännas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0