Varför ska drömmar göra så ont? ='(

Vaknade 07:30 i morse helt förstörd, jag visste inte om drömmen var sann eller inte!
Det var fruktansvärt, tårarna sprutade & jag visste varken ut eller in!
Jag är förstörd!
Jag trodde aldrig jag skulle kunna älska någon såhär!
Jag hoppas jävlar i det att detta bara var en dröm & inte en såndär speciell dröm som jag brukar få ibland!
Jag gråter bara av att tänka på hur verkligt det kändes!

Ja vad drömen handlade om, fär många är det kanske heöt jävla töntigt, men för mig är det en plåga!
Men jag kan inte skriva vad den handlade om mer än att förlora ngt av det mest världefulla jag har!

Nej nu ska jag ta mig i kragen & städa mitt rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0