Dagen efter kvällen före.

Ja som sagt så var vi på inflyttningsfest hos Sami (Ben) Igår =P
Hade en riktigt trevlig kväll & var vä hemma runt halv 1 ngt!
Det var ganska lagom, härligt folk & massa gott att dricka!

Idag vet jag inte riktigt hur jag mår, jag är inte bakis, men det känns som jag håller på att drunkna i alla känslor & tankar.
Jag är så sjukt rädd för det datumet som kommer om 10 dagar!
Den 16 september är det 4 år sedan min bror lämnade oss trgiskt. Nu är jag lika gammal som han var då. Jag är rädd, om ni nu förstår vad jag menar!
Vissa dagar är bättre än andra men den senaste tiden har det inte gått en sekund utan att jag tänker på honom eller saknar honom så sjukt mycket!
Jag trodde smärtan skulle lugnt sig vid det här laget, men nej då!
uch tårrana börjar rinna igen, vet inte hur mycket mer av detta jag orkar!
Funderar på att ringa Cecilia när jag kommer tillbaka till Skåne igen, jag behöver ha hennes hjälp, jag behöver det! Hon vet hur hon ska dra allting ur mig, precis som hon gjorde i frankrike!

Iaf världens bästa kur mot myggbett: klia hål & färsk citron på det =D Det svider men den hjälper ska ni tro!
Syran i citron fräter sönder giftet från myggen =D

Aja jag ska nog snart sova, hatar fullmåne (ja det är det i natt)
Jag bli ännu mer nojig & för det mesta sömnlös dem nätterna, med tanke på att det var fullmåne den natten vi hade minnesstund för Daniel den 16/9 2005!

Nej sluta deppa & försöka komma på ngt att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0