Håll igång!

Ja om 8 min ska jag gå bprt till pizzerian där Andreas väntar med elbilen för att sedan köra mig till Tommy där det blir krativt lekande idag =)
Haha det ska bli nice!
Uch min förkylning vill inte bryta ut, men jag känner det i trötthet & svullna biholor!
men det går nog ändå!
För att fördriva tiden nu på morgonen slängde jag på mig en fin sminkning (Neutraol) & tiog lite ego bilder (som vanligt)
Funderar på att smälla upp dem på bilddagboken sen!

www.psykobiiitch.bilddagboken.se

Cheka läget där & klommentera för allt vad ni kan =D

Nej nu är tiden inne får den 500 meter långa promenaden till pizzerian!


HA D!
I kväll ska jag onnanera, jag behöver det! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0