Jag vill bara tillbaka upp igen!

Ja man är hemma i skåne igen & allt känns skit, verkligen skit!
Jag träffade Oskar igår & jag hälsade på Gynte pynte, men när jag väl kom hem & satte mig kände jag ångesten sprida sig igenom hela kroppen & jag kände mig så fruktansvärt ensam!
Det gjorde å ont i mig & tårarana började rinna, jag vill tillbaka upp!
Jag vill tillbaka till hans kärlek, närhet & värme!
Men jag får vänta 4 veckor till tills han kommer hem!

Men med tanke på vad som händer i morgon så kanske dessa 4 veckorna går riktigt fort!
HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!
Sen får vi ju se vad som händer i framtiden, men jag har ju mina planer för hur det ska bli!
Nu ska jag bara lösa allt till det bättre också så att jag får som jag vill!

ÄLskar dig så oerhört mycket & jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig!
Seriöst jag menar det!
Jag vill att vi ska ha det såhär bra för alltid!
Saknar dig så det värker i mig!

Du & Jag = Sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0