Just nu vet jag nada!

Ja ja skiter fullständigt i alla jävla onödiga komentarer eftersom ni som läser inte har ngn som helst jävla aning om vad som ligger bakom till varför jag skriver som jag gör, men det skiuter väl ni i?
Åker hem på Lördag förmiddag & fran tills dess blir det inte en ända lugn stund!
Folk hela tiden, hum hade väl hoppats på att kvällen skulle bli lugn, men ack nej!
Aja skit samma palla bry mig!
Har ju faktiskt måndag att se frame mot, det ska bli kul som bara den!

Var hos Tommy innan idag & det var kul, haha Anna & jag var iväg & handlade & jag fick köpa läsk för hennes pengar, det var mycket snällt av henne tyckte jag!

Nej nu ska jag kolla tv, sen bklir det till att laga mat & sen duscha & sova när folket i lägenheten är borta!

Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0