Rör mig inte!

Idag klarar jag inte av ngn som helst beröring, känner hur tårarna ligger i ögonen hela tiden, och detta pga av en massa anledning!
Sömnbrist, saknad. längtan!
Vad är jag? Känner mig bara som att jag duger när det passar andra!
Humm ja jag vill inte gå in på känslor för mkt för börjar jag skriva är risken att allt kommer & det vill jag inte!
Jag vet inte varför men det känns som att ngt snart kommer hända & det kommer göra ont!
Eller så är jag bara sådär paranoid igen?!

Jag vet inte hur jag ska hantera mig själv längre, idag är en sådan dag jag önskar att jag slapp vakna.

Det regnar, regnar & åter regnar!
Just ja jag skulle ringa Andreas när jag vaknade, nu ringer mitt alarm & jag har varit vaken i 30 min redan!

Nej ordna frulle så man orkar jobba sen!
Hoppas där finns kaffe när jag kommer till jobb, sen är jag ledig tills nästa onsdag =)
Det är nice, kanske man kan ta igen sömnen för jag lär behöva den veckan efter det!

Nej skit ner er allihopa idag för får inte jag ha en bra dag får ingen annan ha det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0