Säg till när jag ska bry mig?!

Ja egentligen vet jag inte vad rubriken har med själva inlägget att göra idag!
Kanske ett sådant undermedvetet budskap eller vad man ska kalla dem!

Känner mig kall som is just för tillfället, och det är jag av en anledning, så idag håller jag käften stängd helt enkelt, så får jag inte skit för mina sftiga ord spyor. Det är väl så det blir bäst?!
Jaha då är det bara 6 dagar tills man ska tillbaka hem till skåne, det är skönt men samtidigt så är det jätte ledsamt!

Aja jag drömde bajs drömmar i natt så jag känner mig grymt gråtfärdig, dem gjorde ont, saken är ju den att det käns som att den ska slå in när som helst!
Ja ni kan nog själva lista ut vad den handlade om, annars får ni rita & gissa eller ngt!

Vet inte, men känner mig mest ivägen igen, känner miog oönskad här just nu!
Varför?
haha jo ring & fråga vet jag!
Nej men uch, jag är ju tom spydig i bloggen, vad är nu detta?

Äh jag gher upp, skriver kanske senare om jag nu blir på bättre humör!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0