Snälla ge mig ett tecken!

Allt jag behöver är ett litet tecken för att veta att allt detta är sant!
För att vet att jag inte behöver oroa mig, för att veta att jag är älskad.
För att veta vad jag betyder!

Just nu går jag runder i min bubbla & försöker att INTE ta åt mig av allt som sägs & görs.
Men det är så svårt när det gör så ont ibland!
Ibland kan jag ligga vaken flera timmar om nätterna & bara grubbla & tänka & försöka förstå.
Men istället blir det oftast onda tankar, gråt & ångest!
Jag vill ju bara veta & förstå, är det för mycket begärt?

Är jag sexig, vacker, snygg, söt, ful, äcklig, motbjudande?
Uch, nej jag ska kolla klart på Sex and the city, sen blir det till att sova!
Jag måste sluta grubba, hur gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0