Kallt, kallare, kallast.

Haha ja jag vet verkligen inte om det där var rätt gramatiskt, men det bryr jag mig verkligen inte om.
Sov i huset vid stallet med Emma i natt & klart att varme pannan skulle dö & den går typ inte att starta igen heller så det var MAX 10 grader innomhus, det är kallt inne, det är kallare i stallet & det är kallast ute, det vill jag ju lova!

Tog massa fina bilder på pållarna idag! Jag hade ju kameran med så Emma fick äran att ta massor av bilder på precis vad hon ville! Så jag tänkte faktiskt släga upp lite bilder här nu!
Titta & njut!

Jag ger Julia & Ester gott gott nam nam!Ester(bruna) & Julia(skimmel) får gott gott!
Athena mumsar hö & är super duper glad =) Athena mumsar sitt goda hö.
Lukas kan kramas, jag är duktig & har lärt honom!Titta jag har lärt Lukas att kramas, klart han får nam nam som belöning =) Han tycker det är kul att lära sig saker =)
Tjejen mumsar hö & ser väldigt nöjd ut =) Även tjejen ser rktigt nöjd ut med att få vara ute & mysa i det vackra vinter vädret!

Nej nu ska jag dumpa bloggen för ett tag & kanske bli klar med mitt rum, jävlar vad mycket saker man hittar när man städar & möblerar om(stavas det så?) Men men blir nog kvar till ikväll iaf, har bara pytte lite små plock kvar att fixa i odning!

Samt mitt förra inlägg, jag ville inte göra ngn arg eller så, men jag ville bara skriva av mig lite! Jag ville samt inte skapa konflikter med någon alls, men jag har väl också rätten att få ha mina bra & dåliga stunder? Men men allt det som hände då har jag lagt bakom mig, men jag ville sumera mitt år för att ha det som minne. Skrivböcker är så lätt att bara göra av med (har gjort av med 3 påbörjade) så däför skriver jag mycket på bloggen istället.
Men men nu är det nytt år & nya tag & så ska de bli =)

Ha det toppen bra allihopa för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0