Lista 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja jag åkte Till Taizé, en helt underbar plats!
2. Höll du några av dina nyårslöften?Jag lovar aldrig något, för jag vill inte riskera att svika.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, inte vad jag kan minnas =P
4. Dog någon som stod dig när? Nej detta året var lgnt.
5. Vilka länder besökte du? Frankrike! Typ en av dom bästa resor jag någonsin har gjort, med människor som är superhärliga!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Nej inte vad jag kan komma på.
7. Vilket datum från 2009 kommer du alltid att minnas? 3 maj
8. Vad var din största framgång år 2009? att jag någerlunda har fått bukt med mig själv och mina psykiska problem.
9. Största misstaget? Inget!
10. Har varit sjuk eller skadat dig? Nja förkylingar är det ända, skadade foten tack vare en stor häst vid namn Lukas =D
11. bästa köpet? Min nya dator!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Gynte och Lukas!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja när jag och Andreas blev tillsammans och när jag fick hem Lukas!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2009? Bless the lord my soul & In the lord i be ever thankfull!
15. Var du gladare eller ledsnare än tidigare år?Jag var gladare i slutet av året!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Inget som jag kan komma på =)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Absolut ingenting.
18. Hur tillbringar du julen? Mid mina underbara föräldrar!
19. Blev du kär i år? Mer om inget annat ;)
20. Favoritprogram på tv? Greys Anatomy
21. Bästa boken du läste i år? Som jag vill vara!
22. Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer jag inte ihåg så här i efterhand =P
24. Något du önskade dig men inte fick? Nej tror jag inte.
25. Vad gjorde du på din födelsedag år 2009? Firade med alla mina vänner & familjen =)
26. Finns det någonting som hade gjort ditt år ännu bättre? Ja gynte kunde fått fortsätta leva!!
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Stil? Jag har min egen & den pendlar beroende på hur jag mår =)
28. Vad fick dig att må bra? Bekräftelse, Lukas, Gynte!
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Varför sukta efter något jag aldrig kommer få?
30. Vem saknade du? Alla från France!
31. De bästa nya människorna du träffade? Alla från France igen =) Dem var så underbart underbara!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0