Nu händer det saker!

Ja igår hände det en massa saker ska ni veta & fktiskt så är det BARA bra saker!
Fick sålt min bil & den nya dyker upp på torsdag eller måndag nästa vecka, snacka om lycklig jag är då, en hyffsat ny bil jag ska få hem nu 2006 men utplockad 2007. Snygg som attan är den också ska bli kul när man får ta första glidar svängen i den!
Så än så länge får jag klara mig utan bil, men det löser sig alltid!

Sen ringde jag ett samtal igår & det var VÄLDIGT possitivt så i slutet av månaden smäller det förhoppningsvis, men nu ser jag inget som skulle göra att det inte smäller, nej jag vill inte skriva för mycket innan det blir av, det är inte rätt varken mot mig eller någon annan!
haha jag får det att låta som det mest seriösa i hela världen, men vet ni en sak? Det är det också, för mig är det så seriöst!
En av mina livs drömmar är på väg att slå in & jag kan inte riktigt fatta det än, men det börjar sjunka in nu mer & mer för var dag som går.

Ska skicka ett mail till min chef i morgon för att se om det blir mer jobb denna veckan VILL JOBBA!
Behöver vart ända öre jag kan komma åt, men men party i helgen i alla fall!
haha ja alltså fest på fredag, Emma i stallet har fyllt 20 så vi ska bowla, sen äta & efter det kallar krogen! Sen på lördag blir det väl homeparty (ja jag jobbar med det på helgerna) Erotik också, fy så skojj det är!
Är du sugen på att boka ett erotik party med dina vänninor (par går också bra) så är det bara att slänga iväg en kommentar eller ett mail till [email protected]

Nej nu kallar loppelådan =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0