Tänker tillbaka på året som gått.

Ja året 2009, vad ska jag säga om det?
Det hände MYCKET under det året, både dåliga & riktigt bra saker.

Jag kan inte säga att jag är "stolt" över allt det som hände under hösten 2008, men det har samtidigt gjort mig lycklig idag, jag mår bra idag. Jag kommer inte ihåg sist jag hade sådan ångest så det kändes som om hjärtat skulle hoppa ur bröstet på mig & att det kändes som om jag skulle kvävas.
Men jag kommer fortfarande ihåg det samtalet jag fick i februari 2009, samtalet som förändrade hela min tillvaro kan jag ju säga.
Kvällen den 3/5 2009 kommer vara oförglömlig, besked av att du ville ta steget in i en relation med mig, dagen då jag sa till dig att din dagar som singel är räknade. Tjejen som dansade ut på bryggan & som gav oss bägge ett gott skratt.
Hela sommaren jag fick spendera med dig. visst jag vet att jag är ett helvete att leva med, att jag alltid ska se svart direkt, att jag ska vara så jävla svartsjuk, men det är saker jag bär med mig sedan tidigare förhållande & dem har aneldningar att finnas där, för andra kanske det är bagateller men för mig som fått leva med det hela livet så är det inte det.
Men nog om det iaf!
Pussar =D
Jag kommer aldrig att ge upp den ängel som alltid får mig att le, tillåter mig att vara människa.
Kortet gjorde mig så varm om hjärtat & drev mig till tårar.
Vet du en sak? Kommer aldrig släppa dig heller! Detta kortet lever jag på för det sa så mycket till mig & är det någon gång jag tvivlar tar jag fram denna bilden!

Sen det tråkiga som hände var att jag förlorade min bästaste bästa vän, Lilla Gynte, jag hade haft hand om honom i lite mner än 1 år när det tråkiga hände, han blev akut sjuk & gick inte att rädda, men jag minns alla härliga galopper vi fivk tillsammans, när vi givk omkulll! All erfarenhet & mod du gav mig, det var tack vare dig jag vågade ge mig på
Lukas Quick.
Jag hade haft Lukas i stallet i 2 dagar när gynte fick avlivas, dem hann bli riktigt goda vänner dem två, men vänskapen var kort, men den kommer vara oförglömlig för mig!
Och eftersom bilder säger mer än 1000 ord så bjuder jag på denna.
Detta kallar jag riktig vänskap.
Mina 2 underbara prinsar på 1 & samma bild, som sagt bilder säger mer än 1000 ord.

Nu är det nytt år, nya tag & nya mål.
ska försöka komma in & börja plugga till hösten, man kan ju alltid hoppas att det ska gå vägen, annars så tror jag jag vet hur min framtid ser ut, om allting går som jag vill! Men först ska allting ordna sig & jag ska få igenom min största dröm, sen får vi se vad som händer efter det!

Nej nu ska jag åka & hämta E då vi ska sova i stora huset på gården där Lukas finns =) Filmkväll & massa mys blir det!
Ha det toppen allihopa!
Hoppas ert år blir lika bra som jag ska göra mitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0